Wednesday, March 25, 2009

lahar lahiriah

Hari Rabu merupakan hari yang menggerunkan bagi aku. Aku tak pastilah pulak kalau orang lain juga ade rasa yang sama macam apa yang aku rasa selama ni.
kalau nak tahu hari Rabu lah hari lahar lahiriah.

Hari ini aku bangkit awal dari selalu. Dahlah semalam balik dari kelas aku n the geng wat keje ekonomi. so, pastu lepak makan, aku balik ingat nak baring kejap, las2 aku tertido. pagi ni aku dah ok lah sikit coz aku dah tido malam tadi.

Tiap kali cam minggu2 sebelum ni, kalau masuk kelas ekonomi je tak kira lah sape2 pun kene pakai pakaian ala2 skema kan. aku pun tak kisah lah sangat. aku pun cam biase jela.

tah ape silapnye, aku n the geng dipilih, dan sungguh terbertuah betollah hari ni, dipilih menjadi kumpulah pertama untuk present. huh...macam mencurah2 ke ladang gandum..dup dap dup dap jantung aku berdetap..dag dig dug pun terkeluar.

las!!!!las!!! di reject macam tu je coz pakai pakaian yang tak menunjukkan ciri2 PRESENTABLE. ingat perkataan ni sampai bile2. "PRESENTABLE". aku akan ingat lah kenangan manis masam ni. dah lah dah kua dari tempat duduk. tah ape yang ketat, sendat, padat, kulat, bulat tentang kiowang ni tak tau lah.

ape2 pun, aku tak kisahlah, mula2 agak bengang lah, tapi bile pikir balik, dari kene lahar time present salah , baik lah dapat chance next week present. huhuhu. nombor 7 agak 'ong' lah..hoyey....

huhuh..

lahar lahirirah melaporkan dari BK6.

UNTUK TV BERNANAH ..

2 comments: