Friday, March 6, 2009

ingin pulang

yahoo..aku ingin pulang esok. tapi malang betullah , tiket tak de. hampe, kecewa, menangis, pahit akan ku telan jua. heehehe. takpe, aku naik jelah bus panjat esok. redah jelah. janji aku ley balik. hehehe. aku mesti beran! aku nak pulang jugak! aku mau pulang ! aku mau pulang! aku mau pulang lah!!!!!

koko ni nye pasal lah aku tak dapat balik awal, kalo tak mesti aku dah balik dah.
mesti skang aku ni ngah berehat-rehat kat atas tilam aku yang empuk ngan d temani oleh stich yang gemuk dan ikan yang huduh tu.

ceh! ape ni. zalim sangat pakcik jual tiket tu!!

hah, seb baik lah laki aku ni baik sesangat.

die amik aku kat komuter seremban. then bawak pulang aku ke segamat. hehehe.

and skang ni die ngah pi beli tiket aku balik shah alam isnin t.

measih sayang..

i sayang u sangat2.

see u t k.. mish u so much myurko.

No comments:

Post a Comment